Skip to main content

CICO - Referent/Webmaster kluba za internet komunikaciju

CICO/WEBMASTER JE SLUŽBENA KLUPSKA FUNKCIJA ROTARY INTERNATIONAL-A.

Klupski službenik za internetsku komunikaciju (CICO) je ili predsjednik odbora ili član odbora. To ovisi o statutu kluba.

Važno je popuniti ovu funkciju u svakom klubu,inače klub neće biti obaviješten o važnim Polaris treninzima i novostima.

Ako klub nema CICO, tu ulogu treba preuzeti tajnik.

Funkcija CICO sve je važnija u modernim klubovima koji koriste IT alate poput Polarisa. Imati obrazovan i aktivan CICO jedini je put do zadovoljstva korisnika i dobre komunikacije u klubu. CICO ne mora biti IT stručnjak, ali treba dobro razumjeti IT ili barem imati afinitete prema njemu.


Zadaci i dužnosti CICO-a

CICO je . .

  • član je proširenog odborai sudjeluje na svim sastancima odbora s komisijama.

  • ima puna administrativna pravaza svoj klub u Polarisu.

  • stvara prijedlog kako i koje funkcije Polarisa treba koristiti njegov klub i dijeliti među različitim članovima zaduženim za podatke o članovima, klupski program, izvješća i biltene, komunikaciju, arhiviranje, itd. Ovaj koncept podnosi Upravi kluba. Ovaj koncept mora pokazati tko će i kako kreirati i održavati web-sadržaj.

  • treba dobro poznavatisve funkcije Polarisa kako bi mogao dati takav prijedlog

  • zajedno s Upravom kluba odlučuje o realizaciji prijedloga i konfigurira Polaris prema potrebama kluba.

  • dodjeljuje i održava prava pristupa Polarisu unutar članova kluba.

  • uvodi članove odbora i povjerenstavau korištenje Polarisa s ciljem da ih nauči pravilno i samostalno kreirati i upravljati web sadržajem. To se mora dogoditi u skladu sopćim pravilima o zaštiti podataka (GDPR) i pravilima o web-pristupu za javnost, okrug, klub i odbor.

  • treba znati posljedice kršenja takvih pravila.

  • povremeno provjerava pravila pristupa webu za web sadržaj i autorska prava učitanih slika koja su na snazi ​​u njegovoj/njezinoj zemlji.

  • stvara strukturu mape dokumenataza klub i provodi redovito čišćenje.

  • podržava sve članove klubau vezi s Rotary Webom. To uključuje potporu članovima (što cijene stariji članovi), ali i članovima odbora i odbora koji obavljaju administrativne poslove kluba.

  • prva je kontaktna točka za članove kluba za sve probleme vezane uz Web/Polaris. U slučaju da CICO ne može riješiti problem, on/ona ga prosljeđuje DICO-u (District Internet and Communication Officer).

  • obavještava DICOo radionicama i treninzima za Polaris. Na periodičnim sastancima CICO-a on/ona može razmijeniti iskustva s drugim klubovima i predložiti promjene koje bi se trebale implementirati u budućnosti.

  • aktivno sudjeluje u treninzima Distrikta.


Najnovije promjene i funkcionalnosti Polarisa dostupne su, kako za CICO tako i za sve korisnike Polarisa, u odjeljku Vijesti, koji kronološki navodi uzastopne verzije .'''